ساعت دقیق دیدار پرسپولیس و گل گهر امروز 15 آبان 1400-راهبرد معاصر

ساعت دقیق دیدار پرسپولیس و گل گهر امروز 15 آبان 1400

دو تیم لیگ برتری پرسپولیس و گل گهر امروز 15 آبان 1400 به مصاف هم خواهند رفت در ادامه ساعت دقیق دیدار پرسپولیس و گل گهر به هماه ترکیب پرسپولیس و ترکیب گل گهر در این دیدار را می آوریم.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 06
کد خبر: ۱۰۸۴۰۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال پرسپولیس امروز شنبه 15 آبان 1400 در هفته چهارم لیگ برتر میزبان گل‌گهر سیرجان است.زمان دقیق دیدار پرسپولیس و گل گهر را در ادامه بخوانید.

 

ساعت دقیق دیدار پرسپولیس و گل گهر 15 آبان 1400

هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز شنبه ۱۵ آبان به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین بازی تیم‌های پرسپولیس و گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۱۸ به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس

بوژیدار رادوشویچ
سیامک نعمتی
وحید امیری
مهدی شیری
فرشاد فرجی
علیرضا ابراهیمی
سعید آقایی
میلاد سرلک
رضا اسدی
مهدی ترابی
عیسی آل کثیر

 

ترکیب احتمالی گل گهر مقابل پرسپولیس

محسن فروزان، میلاد زکی‌پور، آرمین سهرابیان، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، فرشید باقری، سعید صادقی، امین پورعلی، مرتضی تبریزی و یونس شاکری

 

 

وضعیت پرسپولیس و گل گهر در جدول لیگ برتر

یحیی گل محمدی از سه بازی قبلی، با ۲ برد و یک شکست ۶ امتیازی هستند، ولی گل گهری‌ها بعد از ۳ بازی، با دو برد و یک مساوی، با کسب هفت امتیاز و البته تفاضل گل بهتر نسبت به یکی دو تیم دیگر در رده سوم ایستاده اند. وجه اشتراک این دو تیم اینکه هر دو، نوار بردهایشان در هفته سوم پاره شد؛ پرسپولیس در اراک به آلومینیوم باخت و گل گهر در سیرجان مقابل نساجی مساوی کرد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده